Поповнити рахунок
Онлайн оплата за допомогою банківської карти
Готівкою у терміналах самообслуговування
Інструкція оплати у терміналах самообслуговування
Для поповнення рахунку за допомогою терміналів самообслуговування необхідно:
- В терміналі знайти логотип “Облтелеком” в розділі “Телебачення та Інтернет” або виконати пошук “Облтелеком” у вікні пошуку;
- В якості ідентифікатора абонента ввести мобільний телефон, вказаний при реєстрації облікового запису. Термінал виведе на екран ПІБ абонента та баланс особового рахунку, які відповідають обліковому запису. Перевірте, чи відповідають ці дані вашому рахунку. Якщо ні, перевірте правильність введення коду.
- Ввести суму поповнення в гривнях. Рахунок можна поповнити на суму від 50 до 5 000 грн.;
- Ввести купюри у купюроприймач та натиснути “Оплатити”;
- Роздрукувати чек та зберігати його до надходження грошових коштів на Особовий рахунок.
Грошові кошти будуть зараховані на особовий рахунок протягом 1-2 хвилин.
Комісія за оплату відповідно до тарифів платіжної системи.
У разі проблем з поповненням рахунку необхідно звернутися до Служби підтримки.
Для всіх абонентів компанії «Облтелеком» передбачена послуга «Безкоштовний кредит», яка надає можливість користуватися послугами протягом 5 днів після закінчення коштів на рахунку.
Абонент, який користувався послугами в кредит, повинен сплатити абонплату за поточний місяць.
Оплату необхідно вносити авансом на наступний обліковий період. Якщо на перше число облікового періоду на Особовому рахунку буде від’ємний баланс, послуги будуть автоматично призупинені біллінговою системою.
Юридичним особам та організаціям на поштову адресу щомісячно надсилається рахунок та акт виконаних робіт. Терміни оплати послуг вказані у договорі.