Для поповнення рахунку, за використання сервісу Приват24, необхідно:
1.Здійснити вхід в Приват24, використовуючи браузер або мобільний додаток;
2.У розділі “Мої платежі” , обрати пункт “Створити новий платіж”:
Для поповнення рахунку, за використання сервісу Приват24, необхідно:
1.Здійснити вхід в Приват24, використовуючи браузер або мобільний додаток;
2.У розділі “Мої платежі” , обрати пункт “Створити новий платіж”:
3. В полі пошуку компанії, зазначте “Облтелеком” українською мовою:
4. Знайшовши компанію, натисніть на ярлик компанії та отримайте поле для введення даних:
5. В полі “Персональний платіжний код”, вкажіть Ваш номер телефону, що зареєстрований у Вашому особистому кабінеті, у форматі “без +38”. У відповідному полі зазначте суму платежу ( у національній валюті, грн.) та натисніть “Додати платіж у корзину”.
6. Перейшовши в розділ “Корзина”, оберіть карту оплати для закінчення операції з відправлення платежу.
*ППК – персональним платіжним кодом є Ваш номер телефону, що складає 10 цифр в сукупності. Дізнатись Ваш персональний платіжний код можна в Особистому кабінеті за посиланням: my.obltelecom.net або за номерами Технічної підтримки
*Кошти будуть зараховані на Ваш особовий рахунок протягом 5 хвилин.
Комісія за оплату відповідно до тарифів “ПриватБанку”.
Щомісячну абонплату необхідно вносити авансовим платежем на наступний обліковий період. При негативному балансі на рахунку, доступ в Інтернет буде автоматично заблоковано до поповнення рахунку.